jueves, 5 de diciembre de 2019

GAÑADOR DO CONCURSO DE CONTOS DO EDLG

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega, despois de deliberar entre os contos entregados e tendo en conta os criterios que figuraban no cartaz, nomeou gañador do concurso, por unanimidade, a "Matías, o fotógrafo" de Diego González Cortegoso, de 5ºA de primaria.
Como sabedes, será a historia que o alumnado de 4º de primaria tomará como base para elaborar un videoclip durante o segundo trimestre no Obradoiro de Audiovisuais.
Moitos parabéns e agardamos que vos guste!



MATÍAS O FOTÓGRAFO

Matías , era un neno coma outro calquera pero tiña un soño… e ese soño era: ser fotógrafo profesional!
Un día díxolle á súa nai :
-Mamá, quero ir a clases de fotografía . A nai non estaba moi de acordo , e díxolle :
-Matías, eu xa teño planes para ti , eu quero que sexas violinista.
Matías díxolle á súa nai: -Eu non quero ir a clases de violín.
Despois dun rato vagando pola casa , o seu pai preguntoulle:
-Matías, pásache algo?
-Pois si , mamá quere que vaia a violín e eu non quero.
-Pois Matías eu tampouco quero que vaias a violín , eu quero
que vaias a fútbol.

Matías ía a fútbol e a violín , pero non o facía con
gañas porque no lle gustaba ningunha das dúas actividades.
Un día andando pola alameda , atopou un folleto no que poñía :

-Se che gusta facer fotos ,
participa no noso
concurso. So tes que
sacar unha fotografía e
enviala a este número de
teléfono: 226 701 447.

Matías quería con moitas gañas participar nese concurso...
El sabía que os seus pais non lle deixarían,
así que participou
sen que eles se deran de conta
e dous días despois chegou unha carta inesperada.

- Matías tes unha carta para ti na entrada.
-Xa vou mamá !!!

Beeeeeen, é do concurso!

Estimado Matías , mandámosche
esta carta para informarche de que
quedaches finalista no noso concurso
e deberás enviar outra foto.
De parte do representante.


- Que ben , quedei finalista !!! Mamá, voume.


Dous días despois mandaron outra carta .
- Gañei o concurso!!!

Dende ese día, Matías volveuse o mellor fotógrafo de Galicia.